Anunciamos que a próxima "Quedada Vikinga" celebrarase o día 21 de Marzal (por mor do Equinoccio de Primaveira e a festividade de Ostara ou Eostre, a Deusa Xermánica do amencer e por elo tamén da Primaveira) na Cafetería Torconi (na esquina entre a Ronda de Nelle e a Avenida de Finisterre) ás seis da tarde.
Agardámovos a todos os que estedes interesados en acudir.
----------------------------------
Anunciamos que la próxima "Quedada Vikinga" se celebrará el 21 de Marzo (ya que es el Equinoccio de Primavera y la festividad de Ostara o Eostre, la Diosa Germánica del Amanecer y por ello también de la Primavera) en la Cafetería Torconi (en la esquina entre la Ronda de Nelle y la Avenida de Finisterre) a las seis de la tarde.
Os esperamos a todos los que estéis interesados en acudir.

 
 

Pois xa chegaron os papeis de Xunta que fan da Irmandade de Yggdrassil unha Asociación Cultural legalmente constituida, có que a xente xa se pode comezar a afiliar a nós en canto queira de modo legal.
Por certo, é gratuito ;).
---------------------------------
Ya nos han llegado los papeles de la Xunta que hacen de la Irmandade de Yggdrassil una Asociación Cultural legalmente constituida, con lo que la gente ya se puede empezar a afiliar a nosotros en cuanto quiera de modo legal.
Por cierto, es gratuito ;).

 
 

Dende eiquí, comunicarvos que os papeis para legalizarnos coma Asociación xa están entregados na Xunta. Só nos queda esperar un par de meses pola resolución para ser unha Asociación legal.
----------------------------------------------------------
Desde aquí, comunicaros que los papeles para legalizarnos como Asociación ya están entregados en la Xunta. Sólo nos queda esperar un par de meses por la resolución para ser una Asociación legal.

 
 

Dámosvos a benvida ó blogue da Irmandade de Yggdrassil, un kindred de xente galega que segue ós deuses da antiga relixión nórdica. Aquí publicaremos as nosas reunións mensuais e todas as actividades que organicemos.

-------------------------------------------------------------------------

Os damos la bienvenida al blog de la Irmandade de Yggdrassil, un kindred de gente gallega que sigue a los dioses de la antigua religión nórdica. Aquí publicaremos nuestras reuniones mensuales y todas las actividades que organicemos.